Foam Gun Prewash 1L
Zašto, čak i ako perete automobil ručno, osobno i pažljivo pranje za pranjem, vidite mikro ogrebotine i linije na karoseriji? A kad ispraznite kantu, jeste li ikada pronašli ostatke prljavštine, poput zemlje na dnu?
Ako je odgovor DA, to znači da vas nitko nikada nije naučio pravilnom postupku pranja: Pogledajmo zajedno:
Prateći pravilan postupak pranja krećemo s čišćenjem felgi i guma te njihovom dekontaminacijom.
Sljedeća faza je pretpranje koje se provodi PRIJE nastavka ručnog pranja šamponom.
PRETPRANJE je temeljni korak koji čini razliku: zapravo ćemo ukloniti do 80% grube prljavštine prisutne na karoseriji, bez mehaničkog djelovanja, dakle bez dodirivanja.
Čestice prljavštine čvrsto usidrene na karoseriji, ako ne izvršite ispravno pretpranje, tijekom ručnog pranja će se transportirati rukavicom ili spužvicom za pranje uz rizik od stvaranja mikro ogrebotina (u žargonu zvanih "swirlova"). ili još gore duboke ogrebotine (koje se u žargonu nazivaju "RDS").
Tek nakon pravilnog predpranja možete potpuno sigurno nastaviti s ručnim pranjem. Kako biste saznali više o ispravnim postupcima pranja, pozivamo vas da pogledate namjenski videozapis.
NAČIN UPOTREBE
Vratimo se na pretpranje: proizvod možete dozirati na različite načine, ovisno o vrsti prljavštine koja je prisutna na automobilu.
S ručnim raspršivačem za lokalizirano djelovanje na određenu prljavštinu.
Donji dijelovi automobila uvijek su najprljaviji.
Doziranjem proizvoda pod niskim pritiskom izravno na prljavštinu, imat ćete idealnu izvedbu i lokalizirano djelovanje na teške nečistoće kao što su mušice i blato.
Pričekajte nekoliko minuta da proizvod djeluje i ukloni nečistoću s površine. Na kraju nastavite s temeljitim ispiranjem pod visokim pritiskom, pomažući si mlazom vode da uklonite najgrublje ostatke prljavštine. Na taj način, zahvaljujući kinetičkoj energiji visokotlačnog perača, s površine ćete ukloniti prljavštinu koju je omekšavajući učinak pretpranja odvojio.
Ljeti ili ako radite na suncu i na visokim temperaturama, predlažemo da perete i ispirate jednu po jednu ploču.
Dakle, koji je ispravan postupak za ispravno pretpranje?
Koristeći visokotlačni pištolj za pjenu, zimi razrijedite proizvod u omjeru 1:5 (1 dio proizvoda u 5 dijelova vode), za konačni izlazni omjer razrjeđivanja od oko 1:50, a ljeti u omjeru 1:10 (1 dio proizvoda u 10 dijelova vode) konačni izlazni omjer razrjeđenja od oko 1:100. Naprskajte debeli sloj pjene na vozilo i pričekajte da iscuri (ovo može potrajati do 5 minuta). Isperite vozilo od vrha prema dolje.
Ručnom niskotlačnom prskalicom na pumpu zimi razrijedite u omjeru 1:50 (1 dio proizvoda u 50 dijelova vode), 2 čepa u 1 litri vode, a ljeti u omjeru 1:100 (1 dio proizvoda na 100 dijelova vode), 1 čep na 1 litru vode. Poprskajte proizvod po vozilu i pričekajte 1 minutu ne dopuštajući da se proizvod osuši na karoseriji, a zatim isperite .
Zatim ga dozirajte u načinu rada pištolja za pjenu, uvijek odozdo prema gore slijedeći ova razrjeđenja:
Koristeći visokotlačni pištolj za pjenu, zimi razrijedite proizvod u omjeru 1:5 (1 dio proizvoda u 5 dijelova vode), za konačni izlazni omjer razrjeđivanja od oko 1:50 a ljeti s omjerom 1:10 (1 dio proizvoda u 10 dijelova vode) omjer razrjeđenja konačnog učinka od oko 1:100.
Naprskajte debeli sloj pjene na vozilo i pričekajte da iscuri (ovo može potrajati do 5 minuta).
Isperite vozilo od vrha prema dolje.
* Pakiranje od 1L